Friday, December 10, 2010

new header...em,pengepala baru ke dalam bahasa Melayu? dan kawan..



hidup tak selalunya indah
yang indah tak selalunya berkekalan
terimalah seadanya
yang tertulis dalam hidupmu..
~adeeyyyhhhh


assalamualaikum..salam sejahatera..salam perpaduan
salam satu MALASIA...
hihi....start entry ngan ayat bunga mawar..hahaha
tak tahu, tetiba keluar dalam kepala tadi ann..tulis je lah..
sbenanye xde pape lah..just nk bgtau aku tukar header..

eh, knape plak tukar nih..elok2 dah yang hari tu punya..
dah ade yang ckp nice, cntik, comey dah...
ow, korang lupe ye..aku kan suke tukar2..haha
ni pun berkire2 nk tukar layout baru..hahaha..



haaaa...yang ni ler header lame tuh..xde la lame pun..
xsampai 2 minggu pun gune ni...hahaha...
nice kan yang ni??kah3..perasan...
xde la...gurau jer ni hari jumaat yang mulia ni...



ni plak header baru macam kt atas tuh..
abaikan anip yang kt sebelah aku tu..
aku dah blur kan gmbr die bg nmpak aku je..haha
nyebok je anip nih..haha
hihihi..kidding bro..!
ok, aku tau yg ni x nice..haha..
tp, suke ati i la kan...hahahahahaha
besok lusa aku tukar lain plak..
peace no war!!

dah abis...

ni pasal reunion semalam pulak...yezzaa,,
best ler jumpe membe2 lame dulu..
agak ah kan brape lame xjumpa
ade yang xjumpa dah 3 thun..
ade yang x jumpe dah 2 tahun..lame tu...
da dapat jumpa semalam tu kire happy la....

kawan2 mungkin akan tinggalkan kita
ikot arah, haluan masing2..
itu pasti lah kan..
jauh mane pun mereka tinggalkan kita..
lame mane pun mereka xjumpa kita..
tp, kita xkan mudah, malah x akan mampu lupakan mereka..
sebab tu lah atas dunia ni
kita xpernah dengar istilah "bekas kawan" kan
kalo bekas isteri, bekas suami, bekas girl/boy friend tu
 slalu jer kite dengar.....

sudah...tinggalkan bab ni..
sekarang aku sedang berikir nak masak ape..
adoi..masalah ler jadi suri rumah xdek suami nih..
haha..
ok guys..gotta go..
have a nice day today...

p/s: yahooo..umi ayh balik esok ok!!

~SELESAI~

4 comments:

La dOLcE mAjiDAh♥♥ said...

gmbr sapo sblah tu??hahaha..

rayyan wildan said...

cun woo header bwu..hahaha
auuww i like statement
"mana ade bekas kwn"..huhu

..:akyn:.. said...

beb, gajin buat header.. :)

epadzz zainal said...

jidah: rilek jid..bukey gmbr gwe mu
haha

hanim: huhuhu...aku pun

akyn: bosan xde wat pape..wat ler
header..hehehe