Monday, December 6, 2010

tag dari MIERA aziz

salam semua..
huhuhu..malas nak ngupdate blog nih...
tgok2 kt shoutbox tuh ade orang tag...jawab la gua...
tengs Miera Aziz..hehe


1. Apa benda yang penting dalam hidup korang?
nyawa aku lah..

2. Benda terakhir korang beli guna duit korang sendiri?
Beli kuey teaw goreng basah kat sekolah memandu..time tuh lapar nak mati kot..kuey teaw jek die jual..ape daa, kalo macam tuh baik bg tender kantin tuh kt orang lain..marah betol aku...seb baik kuey teaw tuh febret haku...

3. Dimana tempat korang nak melangsungkan perkahwinan and tema perkahwinan korang nanti?
Addeyh..soklan menusuk kalbu nih..baru jek putus cinto..tnye sal kawin2 pulak..hak3 :p

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Tidak!

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Takdak kekasih daa~

6. Dimana korang selalu berjumpa kekasih korang?
Aku karate gak la orang buat soklan nih..xsuke btol soklan berangkai nih..kalo sekolah dulu soklan matematik yang berangkai-rangkai paling aku benci..salah soklan a kompem soklan b salah...

7. Apa nama penuh korang?
Nur Arifah Bt Zainal..Zainal jek nama ayah aku..xyah rajin2 nk letak Abidin blakang tuh..selalu terkena...

8. Novel/majalah/buku terakhir korang beli?
Buku ape tah name die..kalerful gitu mukasurat die...hajat nak wat diari...ceeiittt..xyah ah...wat conteng2 sudah

9. Antara mak dan ayah, mana korang lagi mesra?
So-So

10. Namakan orang yang betul betul kamu nak jumpa dalam hidup.
wan muhammad faris...hambik kau...!!nk jumpa pastu suh blanje aku makan pizza.titik.

11. Adakah korang basuh baju sendiri?
Opkos lah..baju adik2 aku lagi laa..

12. Dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
Pergi dapur..nk masak tgahahri ni

13. Pilih salah 1, peluk atau cium?
Kalo xnak pilih?? so what??

14. Beritahu 3 perkara tentang orang yang tag korang.
Pndai ambik gambar kot...Tinggi..Hidung mancung... :p

15. Benda yang korang syg sgt dalam hidup korang.
Family, kawan2, diri sendiri, duit.haha

16. 5 lagu yang korang suka dan selalu dengar.
- Fix You
- Yellow
- Lagu Opick (baru suka)
- Dear God
- LAgu IPG :p

17. Bila tarikh lahir korang dan bila korang smbut besday korang yang lepas?
08 Januari 1990...xpernah celebrate..sbb ayah aku x ajar ank2 beliau celebrate birthday..

18. 7 bloggers yang korang nak tag.
Fadila Akmal
Norizzati Mat Suri
Fatiha Hanim
Abdul Razzak Othmani (name penuh)
Syahid Ikram
Lina Mastura
Chriss Martin (special request)

19. Cerita sket pasal blogger pertama yang korang tag.
Die sokmo @ selalu tag aku,,
so, aku nak tag die pulak..
jawab jugok kot2 mano pun..

siap doh...
g masok pulok..
babai~

~SEKIAN~

2 comments:

poxjak said...

wow..jujur molep jawape kpd soale hp 'tuh'..haha

epadzz zainal said...

jawape jujur blako aku wi nih.
xdop pengecualian..hak3