Monday, December 6, 2010

kawan sebagaimanakah anda?



Sesekali jadilah kawan yang
mendengar dari yang hanya
bercerita.

Ambillah masa untuk untuk
memahami hati dan perasaan
kawan,
kerana dia juga seorang
manusia,
dia juga ada rasa takut,
ada rasa.....bimbang, 
sedih dan kecewa.

Dia juga ada kelemahan dan 
dia juga perlukan kawan
sebagai kekuatan.
Jadilah kita kawannya itu..

Kita selalu melihat dia
ketawa,
tetapi mungkin sebenarnya
dia tidak setabah yang kita 
sangka.

Di sebalik senyuman itu,
mungkin banyak cerita sedih
yang ingin diluahkan,
di sebalik ketenangannya,
mungkin tersimpan seribu
kekalutan,
kita tidak tahu......tetapi
jika kita cuba jadi
sahabat seperti dia,
mungkin kita akan tahu


sk geting
language camp 2010..


sk geting
language camp 2010..


sk geting
language 2010..
c u ol again :D


kepada kawan2 aku..maaf seandainya aku lebih banyak bercerita dari mendengar...atau aku hanya mampu mendengar namun tak mampu berbuat apa2...peace no war..aku xreti dah nk wat ayat bunga2..yang penting korang kena tahu satu perkara..."contohi para sahabat dalam bersahat"..macam mane carenye tuh..kalo nak tau, pegi kedai buku Popular cari buku pasal para sahabat..then bace dan fahami serta amalkan jugak..okeh?muehehe

oit2...ni aku tujukan khas untuk kau kawan...
"apapun yang terjadi, ku kan selalu ada untukmu,
jangan lah kau bersedih..
cos everything's gonna be okay"
-be strong man..ngeh2-


SEKIAN

5 comments:

poxjak said...

ngeh2..tacim ak dgr..

epadzz zainal said...

dengar ko?
sero tulis jah xkecek
wakaka :P

poxjak said...

haha..tacim ak baco..
btol??

sekuk tawa said...

dok eh lawa header mu

epadzz zainal said...

jak:
hahah..baru btol..
bukey gapo..aku takut
ado ore saloh pehe..
haha


jijiE:
palo aku bulat po palo mu jah :P
haha..dop ah,,
come ko..timo kasih la..
ore ke duo oyak comey..haha
syabbas mere betta..haha