Monday, January 31, 2011

Baju


hehehe..ni bajet2 nak pakai pegi kbmall ayah kasi tak eh?
haha


nanti aku dah balik rumah aku kat Pantai Cahaya Bulan (PCB)
boleh la aku pakai baju ni g santai2 tepi pantai..hoho


kalo esok2 dah jadi cikgu.
boleh ke nak pegi ngajar pakai baju nih?

Adeeehhh...
Cantik sungguh.


Rambang mata lah tengok baju-baju kat ada satu web ni. Fuyoo.. Kalo ikut kan hati sume lah aku nak pakai. Tapi, alah leceh ah... 'Pompuan' sangat baju nye tu. Tak sesuai ngan jiwa aku. Ha. Ha. Ha. 

Pastu aku lepak la pulak kat web lain. Hah. Ade satu baju ni.. Dah kena dah ngan taste aku. Taste ayah aku pun dah kena dah. Tapi mahal la pulak. Beratus-ratus pulak harga dia. Leceh betol. Sedih la jugak. Alah. Bila nak kawin ngan pilot ni.

Elaun kan dah masuk. Terpikir pulak nak beli baju. Lastly aku tanye umi aku. Baju bagaimanakah yang patut aku beli. Ye lah kan.

Tetiba jer ayah menyampukdengan muka selumber macam takde pape..

"Anak ayah, pakai baju kurung sudah."


Dush. Dush. Dush.

MyEm0.Com

Hukhukhuk.

Baiklah!

4 comments:

aina antaya said...

dgr tu kato ayoh mu pah...

epadzz zainal said...

dengar na.
insyaAllah la tuh.
hehe

Tulisan tangan said...

pah, blog mano jual baju tuh? berkenan aku ni..aku bilo2 buleh beli kot..hehehehe...=P

epadzz zainal said...

share doh kt fesbuk