Saturday, January 29, 2011

dont judge a blog by its followers.

Ngengenge...Aku suka ayat sebagai tajuk entry aku di atas. Sebab aku ade terbace nye kat dalam salah satu belog yang aku suke lepak. Eh. Baru je pun lepak semalam terus memollow. Sebab bagus..Ha.Ha.Ha. Weh..Aku tak mandi lagi ni. Harap maklum. Nyiahahaha.

Tadi aku melepak lagi ke Belog nEscaFe+MilO...Jijie yang peramah. Awww.. Kegelian. Dan aku lantas menekan butang komen. Untuk apekah.. Kali ni bukan untuk mengomen, Tapi. Tapi. Tapi.

Untuk menerjah pengkomen2 setia beliau. Ceh. Dan aku jumpa satu belog ni. Bagus jugak. Tapi follower dia sikit jer. Tapi bagus jer. Tapi follower dia sikit saje. Eh. Sudah. Sekali dia post entry ramai pulak yang komennye.

Pastu aku pegi pulak Belog Aku Bukan Belog Bapak Kau . Em..Faiz kot name beliau. Sebab url belog beliau ade tulis sayafaiz.
Dan aku pun bukan ke sana untuk mengkomen entri beliau yang sememangnye hot. Tapi. Tapi. Tapi.

Mata aku melilau-lilau sambil bagi si Jongos makan. Seronok. Dan tibe-tibe aku tertarik dengan satu belog kawan beliau. Aku pun bace dan bace dan bace. Sehingga lah aku dapat tau..Weehh.. Kawan dia tu kapel ngan budak laki yang aku penah baling botol vitagen dulu. Weyy... Kecik nye dunia.. kah. kah. kah

Lepas tu pulak, aku tak tau nak buat ape dah. Aku tak leh stop diri aku dari tulis benda2 yang mengarot tah pebenda pun tak tahu. Senanye aku tak tahu ape-ape yang aku tulis. Tapi aku nak tulis jugak nak bagi belog aku ni ade tulisan.

Tapi. Dah aku pikir-pikir banyak kali. Aku ase baik aku berenti. Sebab aku rase baik aku berenti je lah. Tapi kalo aku berenti, tak de orang nak post entry untuk aku. Tapi aku pikir pulak. Ade faedah ke sume ni. Pastu aku jawab sendiri. Tah.

2 3 hari ni, jiwa aku kacau. Serabut. Macam tak mandi je pulak. Tapi aku mmg jarang mandi. Sebab sejuk. Opps. Tipu je. (betul ni). Em aku sedih je sejak kebelakangan ni. Kenapa yer. Sebab aku tak boleh makan udang la weh. Kalo makan jugak badan aku jadi gatal-gatal. Oh no. Aku takleh terima kenyataan ni.

waaa..nak makan udang..waaaa :(


Em.. Tibe-tibe terbau pulak ayam goreng. Eh. Kesian umi aku masak sesorang kat dapur. Dush anak durhaka.

Em nak tolong umi masak ke nak tidur ni?

Dush Dush Dush. Adik aku datang pukul badan aku nih dengan bantal. Ces. Suh aku g dapur. Tak mau.

Sampai sini je kot. Pergi dulu.

3 comments:

aina antaya said...

siye mu pah..
elergik seafuk..huhu...

epadzz zainal said...

hor la,
sob3,
dulu make rilek2 jah,
loni xleh pulok.

JIJI YU said...

aku terbabit jgk ko pah