Saturday, January 22, 2011

Faizun Tahir, Tommy dan 21.

Pagi tadi  aku rasa macam teragak-agak jer nak bukak laptop. Tetiba je datang fikiran kolot zaman Jepun.."Jangan on, nanti kang meletup.." Paranoid kah aku, rentetan dari menonton movie lakonan Bruce Willis yang berjudul "Die Hard" a.k.a "Mampus Keras" ? Em, cerita memang banyak mempengaruhi minda.

MyEm0.Com

Ok. Tadi aku singgah blog Faizun Tahir. Niat di hati nak bagi Tommy makan.. Then, aku terbaca la entry terbaru beliau. Beliau memang suka membebel. Dan tak mustahil keponakan beliau terikut-ikut pe'eil beliau itu... Hahaha. Kadang-kadang aku tak paham. Jarang-jarang je aku paham.

MyEm0.Com

Ok. Aku lupa, leka dan alpa...  Kitorang kene wat presentation untuk subject Linguistic... Masuk degree ni hidup dah jadi semakin ketat, padat, dan tegang. Aku tak suka. Aku tak suka suasana penuh dengan keseriusan.


MyEm0.Com




Nampaknya aku tak sesuai lagi untuk berumur 21.. Kan? Kan? Kan? Yeah..ini lah motif sebenar entry ini ditulis.


MyEm0.Com

3 comments:

Unknown said...

aku sntiaso mnnti mu apdet pah..ahaha

faizunnisaqsulman said...

ye okep. btw. ko x phm ape aku ckp? x phm? x phm? ok pasni aku bg baso yg ko bley phm.

maybe ko x phm ape aku tulis ni so ini dro google translate:

lolololololololololololololol lolololololo ololololololol? lolololo? lolololo? lololololoo.

yang arif said...

jijie:
yo eh jie?
wah2..terharu..muahaha

pijun:
haha,,
tnye mika...