Saturday, January 22, 2011

kenapa orang Indonesia cantik-cantik



Muahahaha.. Kelakar pulak aku rase tajuk entri ni... Tapi benaran ni aku nak tanye.. Kenapa eh..? Kenapa orang Indonesia cantik-cantik? Hahahaha... Jarang pulak aku tengok artis-artis diorang yang tak chantek.. Sume chantek. Contoh yang kat atas tu.. Chantek kan? 

Maybe sebab diorang ade darah kacukan Belanda. Tak pun sebab mak diorang suka jual jamu. Ataupun maybe kat negara diorang ade gunung berapi... Boleh jadi jugak...

Nabila Syakieb. Chantek. Sungguh chantek.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Nabila Huda. Erkkk... Chantek jugak..muahahaha


Chantek itu subjektif... Lain orang lain pandangan. Chantek luaran belum tentu chantek dalaman. Ramai yang silap menilai, pastu mula la menyesal menyembah tanah. Padan muka kau. Abis.


p/s:  Sifu pernah berpesan, jangan mudah menghukum orang..

4 comments:

NuRuLiZzATi kHaLiD said...

cantik itu subjektif....HAHA!!!
indon cantik sebab makan jamu??ouch!! gila kentang kot weyh..adeh!=,="

JIJI YU said...

mueheh pah bagi aku wanita melayu comel lagi..ahaha..esok leh la jupo izzati ni getek..

izzati shamshuddin said...

pah!!! aku ada tulis kesinambungan sal entry ayah ko tu. hahaha. terharu x..?

btw; ada org kata aku ngn nabila syakieb tu ada iras. malu i.
hahahahahahaha

-baik2. aku g stadi. T_T

epadzz zainal said...

twngku:
kau jgn jadi gila dah .
muahaha

jijie:
muahaha...
semo ore comel
pado pandange stiap org
yang lain..aceehh

ez:
oh..haha..
aku baco doh..
terharu ko?
sebok la jugok..haha