Thursday, January 20, 2011

melukis hari


Wah.. Kan best kalo boleh lukis hari.. Kan? Kan? Kalo boleh lukis hari, macam-macam aku nak lukis. Dalam lukisan aku tu, aku nak letak ais krim banyak-banyak. Nak lukis muka aku cantik-cantik, pakai baju lawa-lawa, pastu nak lukis pakwe ensem, kurus, rambut pacak...hahaha.. Ah.... Bestnya kalo boleh melukis hari...Kalo hari ni perut aku buncit sebab makan ais krim banyak sangat, besok aku nak lukis aku berbody slim balik..Ow yeah.... Sumenya akan jadi best giler! Doraemon pun tak boleh buat macam ni..Ow lupa, aku nak lukis orang jatuh longkang! Padan muka dia.



nak lukis ni 10 ekor


haaa...ni lagi satu...aku nak lukis balik henphone aku ni
da lame aku tak pakai...sebab dia sangat tebal a.k.a buncit.
speaker dia dah rosak dan ta boleh detect memory card..damn!!
aku tanak jual, sebab ni phone pertama aku beli pakai duit aku sendiri...!

dan

dan

dan


dan



dan


nak lukis muka awak banyak-banyak.
kah3..













































awak lah :P

p/s: i hate.

6 comments:

Mohd Nor Quiyyum said...

coldplay!!!!!!!

yang arif said...

correct!!
chris martin dear.
ngeee :P

Tulisan tangan said...

kantoi...kate phone tu saeng yang aya raye wi....aku suspek dowh! =p

Unknown said...

lukih gambar aku jadi petok pah..

yang arif said...

k.tie:
suspek gapo eh?
beli, beli doh
punoh doh pun.
muahaha

jie:
hahaha..
aku nok lukis ore lidi pun
bo2 reti jah...kah3

aina antaya said...

cybershot tuh...
mace ak jgok..HAHAHAA