Monday, January 10, 2011

pelik betol...


begini cerita dia...
pukul 1.17 pagi, 09 January...
henset aku bunyi lagu naruto : ikimono gakari -blue bird..
malas aku nak angkat..
naik nombor jer...xde name..
lagi la aku malas..
tah2 hantu nak kacau aku malam2 buta tu,,
aku pun smbung tido...

esoknye
after class..
aku send ler msg kt nombor tu...
mane tau urgent malam semalam

aku: "siapekah ini.....name anda x naik lah, sorry"

orang tu: "ow ni zack"

omg...zack mane pulak la nih.....termenung la 2 3 4 minit....zack mane nih zack mane nih...
ingt balik ingat balik...
ok..aku ade 3 kawan name zack...tp, knape xnaik name?

aku: "zack mane eh...?"

orang tu: "dah lupa kt saya ke?
em takpe la...take care.."

erkkkk???aku pun jadi blank....sejak bile aku ade member gile
sensitif macam ni...

aku: "zack ni kawan si fulan ke?ke ex boyfriend si fulan?sy tukar fon...sory."

orang tu: "zack kawan si fulan..."

ok!! abis.................
aku tak paham la ngan orang perangai pelik2 nih...
bagitau je lah awal2...kau tu sape..kawan ngan sape.
bagi la hint atleast aku leh ingt balik..
lagipun da lame aku lost kontek ngan kau kot..
ni tak.....merajuk sebab aku tak hingat kau
eh2...laki pulak tuh...
malas aku nak layan kerenah2 yg kebudak-budakan ni..

kite da besar..
act like 21 year-old-people lah!!

pastu ade lagi satu jenis..

buzz kt ym..
atau pun tegur kat chat fesbuk..

contoh ayat

"eh, epah...lame xdengar cite kau...
sombong la kau skang ni...
tau la kau bla bla.bla. bla bla.
aku pulak bla bla bla bla
kau ni tak tegur pun aku...bla bla bla bla
aku jer yang sibuk2 kene tegur kau epah bla bla bla..."


yang ni rase macam nak sepak terajang laju2 nih...
kalau kau baik2 ngan aku dulu xpela
nak cakap macam tu
ni tak..
dulu pun kalo aku senyum kt kau,
kau  jeling macam nk terbalik je bijik mate kau..
dah, apesal la pulak sekarang ni nk ckp aku sombong la itu la ini la
ya ampun manusia...
pelik...
salah aku ke...adoiiii.....


selagi aku boleh sabar, aku sabar..




p/s: berikan aku waktu...
p/s: name rekaan...

6 comments:

JIJI YU said...

ahaha..pah..awak kenal lagi tak saye..saye jiji..kwn tadika awk dulu

rayyan wildan said...

haha..suko part act like 21 ppl..
bnyi tuo pah..haha

sipenggalikubur said...

perghh..

epadzz zainal said...

jijie:
ahaha...saye ingt...kah3

nim:
we are rite..hehe

si penggal kepala:
huhu :)

sipenggalikubur said...

oii..
suka hti jah tkar nma aku..

epadzz zainal said...

ado org marah...