Monday, January 24, 2011

takde mood + takde mood = malas nak layan


Intenet LAJU gile malam neh. Nak online pun rasa SERONOK gile. Kalau setiap hari macan ni, BAHAGIA gile hidup ini. 


Bace dengan meng"antonim"kan perkataan yang berhurup besar.





p/s: woi meenachi...nak gayut talipon malam2 macam mawas pegi la tempat lain..asyik gayut depan bilik aku jer..kalo sorang takpe..ni dah melampau..gayut talipon berjemaah depan bilik aku apehal?? aku bagi makan selipar tandas aku nak tak??!! , rase nak cakap jer macam ni...tapi, 1Malaysia punya pasal..aku sabar.

SABAR BULEH PAHALA. NAJIB PUN MESTI BULEH PAHALA JUGAK SEBAB AJAR AKU ERTI SABAR.. :)

3 comments:

aina antaya said...

sape gayut tuh?

JIJI YU said...

tenkiyu epah

epadzz zainal said...

na:
sep india.. =.=


jijie:
no problem.. :)