Saturday, February 26, 2011

Hari Sabtu yang bermanfaat...ha ha ha



Hari Sabtu biasenye kalo tak balik rumah aku akan timing jam enset aku
kul 1 tengah hari atau ke atas untuk bangun pagi...
(gile tak senonoh anak dara umur 21 tahun nih....)

Tapi hari ni, hari Sabtu aku telah terkorban..

dengan tragisnya..


Tapi nak buat macam mane...
aku sudah terjebak...
terjebak dalam penganjuran

Pertandingan Bola Tampar Tertutup Antara Unit....

anjuran skuad aku..yang sangat aktif gile gabeng,,

Walopun esaimen satu habuk tak sentuh lagi.
aku dengan bersemangatnye
turun padang sama-sama untuk
meramaikan lagi orang...

Penat duhh..
walopun just duk bawah meja
sembunyi dari matahari yang menggigit kulit 
muka aku ni...

korang tengok gambar je la..
malas nak taip banyak2





apsal sume gambar pemain lelaki neh?
pompuan takder ke?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




nah...ade satu ni jer gambar pompuan...
kah kah kah..

gatal!!!
garu laaa.....
ha ha ha

Tahniah kepada sume pemenang..
Terima kasih atas kerjasama semua..
aku suke~



p/s: minat tak semestinya aku nak..........
just to have fun..take note!

Abis


3 comments:

Anonymous said...

skill digging yg kurg kemas...

JIJI YU said...

ahaha epah weh..mu dok maen nset guano plok doh

epadzz zainal said...

anonimes:
ha'ah..
sampai terkoyak koyak
seluar..haha



jiji:
duk msg nga mct ah..
bicey pasal band jet..haha
:P