Sunday, February 27, 2011

menyeeboookkk jer !!


"bg blgger baru yg nk tulis entri,x payah nk tyg2 muka k..menyampah aku tgk nye

pose sana pose sini..dh macam mak ayam dh aku tgk..coi!!"



this comment is absolutely so damn shit melampau...
kalo aku dikurniakan kuasa the invisibleman
nak jer aku meng'invisible'kan diri aku
pastu g lempang jer mamat yang keluarkan statement nih...
seb baik aku xde kuasa tuh

tak payah masuk campur hal blog orang lah..
ikot suka hati diorang la nak tayang muka ke body ke
baju baru beli ke..
manage blog memasing.
kalo rase menyampah xyah la bace blog tu..
pelik betol aku...

aku mewakili blogger2 yang merasekan diri mereka terkutuk
dek komen yang cari maut tuh,
menasihatkan agar korang takyah
rase terbeban atau terguris...
wat hal memasing k ...
teruskan berblog...


nah ambik aku tayang angelina jolie...!!


kita manusia selalu macam tu kan...
nak bagi pandangan nasihat komentar ler konon.
baik takyah kalo terang terangan nak menjatuhkan orang.
pastu cover line ngan ayat ni
"orang yang ingin berubah akan terima segala nasihat dari sudut positif"
pak cik wak luuuuu!! blaaah..



p/s: i dreamnt of u last night..u came to my house and met my parents.
OMG!! what's dat mean...ha ha ha



Abis

No comments: