Tuesday, February 22, 2011

gile.gile.gile.

Eh...Kate dah insaf tak nak mencarut-carut.
Ni pasai apa pulak ni....


Muahahahaha...
Gile.Gile.Gile.Gula...


Hari ni aku jogging okeyh!!!


JOGGING.....!!!

lagi sekali...
sebut ramai-ramai...


Epadzz JOGGING!!!


Pertama kali untuk tahun ni..........=.='

1.2km tanpa henti-henti.....

Ulang pulak..


1.2 Kilometer..

Tanpa henti-henti

Ha. Ha. Ha


kat maktab aku takleh jogging pakai macam neh...
hahaha



Permulaan yang bagos...Yes..Epadzz memang bagos...
Esok nak buat lagi..
Lusa nak buat lagi.
Hari selepas lusa nak buat lagi
Hari selepas hari selepas lusa nak wat lagi.
Baru la boleh lulus test JPJ...kah kah kah......


p/s: u will do anything if you really wanna do it okeyh. So, lecturer PJ xleh nak paksa2 aku suh lari. Kalo aku tak nak buat, pukul mati pun aku tak lari....har har har.

4 comments:

rayyan wildan said...

hahaha..
aku sero aku xkrus sbb aku xamek pj la mulo..haha..
anyway go epah go..2.4 tuuu..haha

JIJI YU said...

sekalo mu jogim paka gitu ko pah..ahaha..

ibnubaba_04 said...

cop..klu mu jogim gtu..aku nok teme mu jogim..hahaha

kiera'sakura said...

dh lame x joging... asal nk joging je msti skit perot la, gigi nk patah la,, katil tue empuk sgt la.. hahaha