Friday, February 4, 2011

Mintak Maap.

Entry sebelum semayang Jumaat. Heh. Heh. Heh.

ataupun Entry sebelum g kenduri kahwin.

ataupun lebih tepat lagi entry suka suki hidupku.. eh, ni nama blog sang lalang...haha


Setiap orang pernah melakukan kesalahan dalam hidup mereka.
Ya. Aku pun. Kau pun.
Tapi aku dah maafkan semua.
Semua mesti lah maafkan aku jugak.
waaa...x adil lah kalo aku jer asyik maafkan orang.
Uh. Tak shukew.

kah kah kah



Aku mintak maaf weh.
Ana Aaasifun Jiddan Jiddan.


Hahaha. Nak mintak maaf kat Hanim jugak. Aku terambil dia punya enset wat balik rumah semalam . So sory. Dah banyak miskol ngan msg masuk weh. Ha. Ha. Ha. Kantoi sudah hang ngan aku...wohohoho.


I just cant wait to meet Ijie and his wife.. Wakaka. long time no see. :)

Abis.

3 comments:

rayyan wildan said...

hahaha..
amu maapkan n aku halalkn bateri srta gigi biwu yg dgunakan..
hahaha

JIJI YU said...

muahah mu gak pah lucu tok sudoh..pah rayyan takdok pong magheng

JIJI YU said...

http://nesloo.blogspot.com/2011/02/contest-1bila-saya-mati-by-sisyira.html