Saturday, February 12, 2011

rasa nak cium =.=' jer mereka

Muahahahaha...rindu gile lah weyh kat blog aku nih. Muaaahhhhh.... Muaaahhhhh.... InsyaAllah laptop aku pulih semula minggu depan. Ayah aku nak pergi hantar laptop aku kat kdai kawan beliau punya kawan. Boleh la dalam 400 lebih-lebih. Ini lah gunanya kawan... Hihihihi....

Uh. Jejari muncit aku ni da tak sabar-sabar nak taip entry banyak-banyak. Nak luah perasaan ketidakpuasan hati aku yang telah lame dipendam nih. Banyak benda, ramai orang yang aku nak kutuk nih. Lantak lah. Sape suh wat aku bengang. Wuuuuhuuuuu...




:::Kalo stakat muka jer hensem/cantek (takde la hensem/cantek pun), tak guna kalo mulut macam loji najis. Habis duit mak bapak jer hantar belajar budi bahasa kat sekolah.

:::Dah janji tu janji la betol2. Kalo dah cakap pukul 9 memang bangang la pukul 10 tak datang-datang lagi.

:::Korang tengok aku pakai macam ni korang dah sebok nak label aku pompuan macam mane. Aku sumpah korang bleh bini GRO / laki mat drug nak ke? Weyh, sila bertobat..takyah tambah dosa aku nak kutuk2 korang lagi. Kesian kan aku jugak.

:::Hati kau kena junjung tinggi-tinggi, habis hati aku kau pijak macam taik ayam tengah jalan. Ape ni?

:::Sila jaga status dan air muka anda. Sebab ia melambangkan mak bapak anda jugak.

:::Aku marah bukan lame tapi aku ingat sampai bila-bila.

::::Aku kasar kurang sopan tapi tak bermakna aku masuk neraka kau masuk syurga.

::::Ye, aku melampau sebab kutuk-kutuk orang. Maaf. Lega.

Memang aku rasa nak cium sepak je orang-orang macam tu (aku tak berani weh), tapi aku hormat mereka sebab mereka bukan binatang. Aku hormat mereka sebab mereka manusia... yang ada akal dan fikiran. Same macam aku.



Aku tengah panas mungkin sebab aku baru jer makan prosperity burger. Gile hot!! huhu..Sampai ke perut rasa berapi. Pefff... X sedap...

p/s: sayang rumate saya banyak-banyak.. <3 <3 <3 .

3 comments:

JIJI YU said...

muahah aku napok mu maroh kepade beliau pah

padlie said...

nasib baik background tu ujan... sejuk skit..

epadzz zainal said...

jijie:
arap ah..


padlie:
muahahaha...
naseb baik.