Thursday, March 10, 2011

Prinsip Hidup Masing2...jangan sebok!!


::::Bile ade orang cube kaco aku punye prinsip idup...aku rase nak cerai je kepala dia dari badan dia...

:::::Bile ado orang interfere prinsip idup  aku aku rase orang tu tak hormati hidup aku

:::::Bile ade  orang nyebok2 pasal prinsip idup aku aku rase orang tu dah bosan idup agaknye..

:::::Bile ade orang memandai mandai jer nak bagi nasihat pasal prinsip idup aku aku rase down gile..

Leave me alone as i never bother you....just do your lame job sitting there serve people and get out of your sceptical  thinking....or may i say...........mind your owm business uncle....when i said, i dont want...it means i dont want it at all...simple...was it? seriously uncle...i felt like i wanted to scream at you..but i did respect you and your lame job...ok...no..enough said..you [equal to] "uncle"...!could you please do the  same...ur make my day soooo lame uncle...

image source: google jer... 

pakcik : awat hang hang pakai tudung kalo hang nak pakai macam ni...?

epadzz : pakcik...jangan masuk campor prinsip idup orang lain...!!

orang dalam gmbar: epadzz, tengs weyh back up aku :)

epadzz : blaah la kau....aku back up entry aku..



budak chantek  *chantek ke? : : malas nak g sekolah....

1 comment:

JIJI YU said...

aisy entry pasal tudung deyh..ehehe