Saturday, March 26, 2011

rumah kate pergi

Malam semalam, iaitu malam hari jumaat, bukan malam jumaat...tapi malam sabtu, aku tido awal dari malam sebelumnya iaitu malam hari kamis bersamaan malam jumaat...ohohohoho....hajat di hati nak tido lewat, tapi mata pulak tak bagi kerjasama....biasenya kalo malam sebelum balik hostel....yer hostel...hostel sekolah ker, hostel matrik ker, hostel IPG ni ker, aku selalu ler tido lewat..selalu...selalu....sebab, sebab, sebab, aku tak nak tido awal..kalo aku tido...bangun2 pagi tuh....dah hari sabtu.....maksud die..petang tuh....kene balik IPG dah....oh...aku tak suka bila kene pergi sendiri, naik bas atau teksi....bile la wei aku nak ade kete nih..opppsss...sabar...bile la aku nak pass test jpj nih..shit!!




ayah: epah banyak barang ke nak bawak balik IPG..?


epadzz: (dengan tulus iklas menjawab) oh..sikit jer..3 bag jer....skali ngan bag laptop..


ayah: em..tak banyak pun tu...boleh pergi sendiri lah ea..ayah ade kerja ari sabtu..


epadzz: ow...takpe2,,,sudah biase yer......(ah! ah! ah! tanaaaaaaaakkkkkk!)




kesimpulan dia....aku terpaksa pergi sendiri...wohooo....dah biase yer....



menangis lah jika perlu....omaiiiii.....sob3

budak selekeh: : Menangis itu adalah motivasi….Menangis itu adalah ekspresi dari sebuah “kejujuran…”...Menangislah jika kau mau, sekali pun itu bukan keinginanmu …!!!

No comments: