Friday, March 4, 2011

you're amazing just the way you are...



okeh...yang bace tajuk entry aku jangan perasaan...aku tak cakap korang pun...aku cakap kat diri aku sendirik...korang jeles?haaaah!! pegi depan cermin cakap kuat-kuat biar orang sebelah bilik dengar...baru puas hati....muahahaha..


baru balik dari kenduri kawen kawan...kawan sekolah dulu...niat di hati tak mau pegi memikirkan esaimen nak kene hantar ahad ni, sikit baru sentuh...tetibe pulak ade yang mengajak aku pergi...terpaksalah pergi...untung gak pegi...leh jumpa kekasih hati...eh2...bukan2...gewan kawan sejati...haha....tengs sebab ajak aku pegi...tengs sebab tolong escort aku...tengs sebab tegur aku...ok...abis.




ni driver aku...terima kasih pak supir.... :)




nak share gambar kawen xder...tak sempat nak ambik..bukan tak sempat nak ambik, aku malas nak ambik...ade ke patot, masuk jer bilik...di katanye aku macam mak orang....naseb baik tak cakap aku macam mak kambing...kalo tidak memang aku hempok ngan pasu bunga!! ngeee~ ..aku tak ambik ati pun...itu adalah satu gurauan yang berbentuk satu kenyataan..so, dah orang kate mcam tuh..kena la bersyukur...mau nye nangis aku kat situ kalo dia cakap aku macam mak ayam ker itik ke....alhamdulillah..ade rupe orang lagi...


aku pun tak tau kenape ati perempuan ni sangat sensitip kalo orang cakap macam gitu...chillex la beb...bukan bawak mati pun...




mardhiyah hilton..you're amazing just the way you are..


yeah...belanja aku makan aiskrim....!!


p/s: semoga korang berbahagia...congrats on your lucky day
p/s/s: you're the only exception...

7 comments:

kami :) said...
This comment has been removed by the author.
ibnubaba_04 said...

pinky nye baju driver mu..haha

epadzz zainal said...

ore paka bju pink yo paka bju pink retek
huu..
loser...
haha

NuRuLiZzATi kHaLiD said...

pah..macam sifu dr tepi..HAHA!!
JIJI tak gi?

epadzz zainal said...

haha..tu bukan sifu..
tu supir...hahaha

em..tak tau jiji g ke x..
tanyer lew die.. :P

- f a r h a n a - said...

nk autograph mardhiyah HILTON bleyh??hehe

JIJI YU said...

muahaha..mardhiyah hilton..pewaris tunggal keda kopi sebeloh hotel hilton..hahaha..aku g ko dok pah..hehehe