Friday, April 29, 2011

kepada bakal pemilik hati




aku senyum bila baca balik tajuk entry ni.... :)


kepada aku : 

usah ditangisi sesuatu yang telah pergi walhal kamu sudah pasti ia bukan milikmu lagi. jangan berharap kepada yang tidak menghargaimu kerana di luar sana pasti ada yang menanti dalam sunyi. percayalah dan yakin kepada janjiNya..sesungguhnya sakit yang kau alami ini belum setimpal dengan apa yang dirasa oleh orang-orang yang kau belum tahu kisah-kisah mereka.




kepada bakal pemilik hati:

agak kelakar aku menggelarkan diri kau seperti ini..tergelak kecil aku  sendirian tatkala menekan keyboard menulis kata-kata yang meggelikan pancreas aku ni...tapi aku tulis jugak macam ni sebab aku pikir-pikir..perkataan ni jer yang paling sesuai untuk kau pada masa ini...ehehe...aku percaya, suatu masa nnti kita akan ketemu jugak..kalo bukan kat dunia ni..insyaAllah kat sana nanti...hihihi...*geli*. 


aku tak kisah bagaimana rupa paras kau, hensem ke tidak..yang penting kurus la eyh...haha..sebab aku dah gemuk..aku tak kisah jugak kau pakai kete ape..yang penting ade kete..keh3...aku jugak tak kesah ko kaya ke tidak, yang penting leh bagi aku makan cukup...tu jer...hik3....aku tak kesah kalo ko tak romantik pun.yang penting ade orang nak jage aku nnti...aku tak mintak banyak...
aku harap kau jenis yang tak mengongkong.jangan risau..aku setia orangnye..


takpe lah kita tak bercinta sekarang ni macam orang2 lain..atleast kurang dah dosa kita kat bahagian ni..haha..nak wat cane dosa lain banyak dah..ishk..jom!!mari la kita same2 bertobat..aku bukan nak menyombong...aku cuma mengingatkan...ko jeles eyh tgok org lain kapel..?takyah...tak best kapel...nanti dah kawin mula la ko naik boring ngadap muka aku hari2..hak3...ko jangan risau lah..aku tak pernah kapel..bukan sebab takde orang nak..tp, sebab aku tau aku dah ade kau...kah3..tipu..sebab tak de orang nak lah..


waahhh!
untungnye ko dapat aku..
tak memilih..tak berkira.
baik pulak tuh.. :P
hahaha!
jumpe nanti....





epadzz : : so what if i go a million dates?

5 comments:

rayyan wildan said...

utum spo dpt nur ni..
percayalah!
muahahaha

JIJI YU said...

aku selaku abe long dio pon raso berutum

faizunnisaqsulman said...

setelah berjuta entri kau yg telah aku bce. yg nilah aku paling suke sekali.

amiYo said...

kemah keming entry nih..

epadzz zainal said...

hanim: yeah,,,sungguh beruntung adam.
kah3.. :P

jiji: hak3...alhamdulillah..

pijun: aku terharu ko suke..
kang nanges kang...haha

amiyo: yeah...tenkiyu bro!