Monday, April 4, 2011

kucingku Aki....special to Anis and Nani



aku ada seekor kucing namanya Aki....meoowww
malam tadi ...Aki...dilanggar lori..
ibu ku kata Aki...takkan kembali
kerana kucingku Aki..telah pun mati...


ku nak dia kembali...
ku nak dia kembali
ku nak dia kembali
kucingku Aki...


Oh kenapa Aki..
kenapa kau lari...
kini kau tinggalkan aku seorang diri
semua orang pun kata cari yang baru
untuk melupakan sedih dah pilu



ku nak dia kembali...
ku nak dia kembali
ku nak dia kembali
kucingku Aki...



ku kutip bangkainya
di jalan raya..
badan kecil molek tak bermaya


ku simpan bangkainya di dalam peti
sebagai kenangan di dalam hati



ku nak dia kembali...                                                     
ku nak dia kembali
ku nak dia kembali
kucingku Aki...



walaupun matanya dah takda
ku nak dia kembali
biarpun dia tinggal tulang
ku nak dia kembali
tak kisah otaknya bekecai
ku nak dia
ku nak dia
ku nak dia
kembali.................................


-matluthfi90-kucingku Aki by Intoxicated :)


nasik saya mane??


dah naik berbulu agaknye telinga roomate aku,[ Hana Tajima ]..dengar aku nyanyi lagu ni hari-hari...hahahaha...and and and..tak sabar nak balik umah nk donlot video matluthfi banyak2..he makes me laughs crazily..kepada Anis + Nani....selamat gelak berguling-guling jugak...keh3.kalo nak video die.see me...hehe




epadzz zainal : : life is always cute..^^,

4 comments:

linalina said...

aki?mcm matluthfi punya video ja.

epadzz zainal said...

memang...haha

JIJI YU said...

meh aku wat bdiyo getek pah..

epadzz zainal said...

metey2 ado arnab,,
nk wat video getek :P
hahaha