Monday, May 16, 2011

guru dan kebiasaanya



Selamat Hari Guru....
"GURU PENJANA TRANSFORMERS NEGARA"

p/s: aku rase slogan aku lagi gempak dari slogan hari guru tahun ni...ngaaa~


Guru dan Hadiah...
aku bila dah jadi cikgu nanti..
aku tak nak hadiah yang mahal2..
cukuplah sekadar murid2 aku bagi hadiah..
kah3


Guru dan Rotan
aku bila dah jadi cikgu nanti
aku tak nak merotan murid-murid
cukuplah aku kasi pengajaran dengan
smackdown..
kah3


Guru dan Gaji
aku bila dah jadi cikgu nanti
aku tak nak beli kereta mahal-mahal berbekalkan gaji aku yg ciput tu
cukuplah sekadar BMW X6 parking
tepi kereta Guru Besar
kah3


Guru dan Cuti
aku bila dah jadi cikgu nanti
aku tak nak cuti panjang-panjang sangat
cukuplah sekadar sempat2 je boleh pusing 1 negara
bersama suami tercinta...
ngaaa~

murid2 aku...hahaha :P


haaaa...dah ler...aku xde idea dah.....kepada semua Guru yang pernah mengajar dan mendidiku...
terima kasih banyak2....

blaaahhhh lu...

goodluck exam epadzz.

epadzz:: nak tau tak sape yang mulut longkang senanye dikalangan kite???
orang yang duk mengate orang  mulut longkang tu senanye yang mulut longkang gile...
sekian~

1 comment:

JIJI YU said...

hehe agok2 la pah