Wednesday, May 18, 2011

tongue twister


mai mai sape nak main tongue twister....
tongue tiwster...? apekah tongue twister?
lidah terbelit ke hape?





alaaahh kalo halim othman hos roda impian tu cakap 
LEMBUT LIDAH
har  har har..

contohnyer:

 leman lembik lutut lela longlai lalu ludah leman lu langsi lu mati..
kah kah kah...

tak tak....aku gurau...

contoh tongue twister yang pemes time aku skolah rendah dulu macam nih...

she sells the sea shell that she saw at the seashore....

haaa...ambik kau....
time nih, kalo ade sape2 yang boleh bace benda alah ni dengan pantas serta laju lagi tak tersembur air liur mesti akan jadi anak murid kesayangan cikgu bahasa inggeris aku dulu....
aku pun ape kurangnye...berusaha dengan tekun dan tabah...
mengawal pengeluaran air liur yang banyak
sampai menangis-nangis sebab cikgu bahasa inggeris tu cakap
"try ur best next time"

pilih kasih...mentang2 la aku tak kiut time kecik2 dulu..
hermmm..nyesal asenye bile time besar ni baru jadi kiut..
kah kah kah..
tak kelakar.

oleh itu....sekarang ni..aku ase..aku dah terer bab tongue twister nih...

cube korang bace ayat ni dalam mase 3 saat...

pabila bercinta dan dicinta cari cinta cinta mega biar cinta jadi fenomena

tertusuk sudah aku panahanmu panahanku hak milikmu biar panah ku terus di situ

bace dengan pantas dan tak kesahlah tersembur air liur pun...

AKu BOLEH BUAT!!!!

selamat mencuba semua..


epadzz : : terima kasih adira AF8.....hahaha


1 comment:

JIJI YU said...

epah..punoh screen lappy aku dok amen goni