Sunday, May 1, 2011

kuasa veto seorang kakak





kakak : weyh, adik...tolong pegi beli santan ngan cili api..aku nak masak ayam lemak cili api

adik: ahh..malas..orang nak tido lah..naik la  motor pegi beli sendirik..kedai bukannya jauh.

kakak: gile nko..aku mane tau bawak motor..

adik: ape ke bengap naik motor pun tak  reti..wat malu muke jer.

kakak: ceh..nak beli ke tak nak nih?

adik: tak nak...muktamad!

kakak: okeyh...hari ni aku tak masak...nko tak makan....

adik: ugut la tuh.  ye lah!



muahahahahaha....
sekian...



2 comments:

JIJI YU said...

aku baru raso mu ok doh sikit..

NuRuLiZzATi kHaLiD said...

haha!! MU TAU DOP PAh??kalau aku kan, kakak aku suruh, kalau aku memang betul2 malas, jangan hrp aku nak bangun..kalau aku lapau, bawu aku masak sendiri..HAHA!!
one more, pangai kakak MEMANG MCm NI EH??? suka ugut adik..=p