Monday, July 18, 2011

ku biar otak berbicara


*bermesra dengan housemate..heh heh heh 

sahabat: alah...tengok ni epa...tiap kali kita sebut nama dia, mesti dia akan hntar mesej..macam tau2 jer kita sebut nama dia

epadzz: lah, bagus lah gitu.

sahabat: tapi kita takut...kita tak nak dia

epadzz: budak ni kang aku cepuk...yakin lah dengan janji Tuhan..

sahabat: tapi kita tak nak dia

epadzz: alah, dah kira bagus lah tu ada org nk mesej..tak bersyukur betul budak nih...

haha
gelak sama2...huhu...sejak duk umah sewa nih rasa sonok jer...boleh kenal kawan2 yang dah lame kenal dengan lebih dekat lagi...macam satu nikmat jer boleh kenal kawan2 ni...satu nikmat yang tak boleh nak cakap mcam mane rupe dia...rasa suka, rasa bahagia, rasa sayang...

kadang2 orang yang kita rasa menyampah tu lah sebenarnya yang akan buat kita tersenyum...sebagai seorang manusia, kita sering tersalah tafsir..menyalah anggap..dah tersilap hitung...kita tak kan merasa apa yang dirasa oleh orang lain selagi kita tak merasa benda yang sama. Susah.

banyak kekurangan dalam diri ini yang kita sendiri mungkin tak sedar...yang elok dirasa, belum tentu dapat diterima orang lain... Susah.

manusia banyak ragam. manusia banyak kerenah.. yang sabar terus bertahan.. yang lemah terus tenggelam...

when i start to ponder everything .. i start to miss many things .. i want to fix the broken things .. but i don't know exactly how .. the problem is my attitude ..oh, may bad! ..

Image Detail

epadzz: : dah jadik macam diari jek blog aku nih..haish!

3 comments:

belog|amiyo said...

kalau blog diary kena private la. haha

alif ismail said...

alif singgah sini...

norizzati mat suri said...

haha..nice..wehlaa saem aku ko nie...kau buat aku tersenyum..:)