Monday, July 25, 2011

surat untuk sahabat




salam..
buat sahabat yang saya sayang..
saya minta maaf seandainya kehadiran warkah ini mengganggu situasi awak..
berat sebenarnya hati saya ingin coretkan warkah ini..
tetapi perasaan memaksa saya melakukan hal ini..
apa lagi yang mampu saya buat...

sahabat yang saya sayang..
terima kasih selama ini kerana sentiasa berada di sisi saya ketika saya sangat memerlukan awak..
terima kasih juga
 kerana sudi berkongsi rasa dengan saya..
awak tahu kan, saya suka mendengar, tapi saya tak mmpu untuk meredakan rasa gundah awak.
saya minta maaf...

sahabat yang saya sayang...
saya ingin bersahabat selamanya dengan awak...
saya sangat memerlukan sahabat yang beriman seperti awak
untuk membimbing saya ke jalan yan lurus..

sahabat yang saya sayang
sekiranya pernah saya melukan hati dan persaan awak..
ketahuilah bahwa saya sangat menyesal..
dan saya berjanji tak akan mengulangi silap yang sama..

sahabat,
bimbinglah saya..
didiklah saya..
kerana saya masih memerlukan sahabat yang seperti awak;


hehe...tulus ikhlas dari saya untuk sahabat yang saya sayang semuanya...



epadzz: : heart plis be strong.

1 comment:

cahaya kemuliaanku said...

never give up, hon. be strong. =D