Tuesday, September 13, 2011

berkorban


berkorban...orang putih cakap sacrifies. oh ho!

bagi aku..
orang yang sanggup berkorban nih sangat sangat sangat sangatlah hebat...
yes! they are owwwsom!

yet...
tahukah anda macam mane nak berkorban dengan sebenar-benarnya?
and one thing i hate.
berkorban separuh jalan.
what the fish?
at first jer beriya-iya nak berkorban
last2...tah lah

orang cakap (tah orang mane pun tak tahu)
"kita kadang2 akan terpaksa melukakan hati sendiri untuk menggembirakan orang lain"
heerrrrrmmmmmm...
buatlah macam ni...dan jangan merungut kemudian hari

lagi ada orang cakap jugak
"kadang2 akan ada hati yang lain terluka di saat kita ingin berkorban untuk orang lain"
emmmmmm..
boleh tak kalo anda nak berkorban, anda tak libatkan orang lain?
boleh keh macam tuh?



epadzz: : weyh jiran sbelah..udah2 ler main bunga api.

1 comment:

JIJI YU said...

boleh jah eh..keno tau caro lah mano