Wednesday, September 14, 2011

teragak-agak nak publish.


biarlah orang nak kate ape..buat masa sekarang aku memang sangat tak keruan.berantakan.serabut.kusut masai.dan perlu masa yang sangat panjang untuk pujuk hati nih.ye aku tau aku sedang mengguris perasaan ramai orang sekarang nih.tak kesahlah pasal ape pun.tapi memang ye.ada yang terasa.aku sangat tahu.well.it is up to you.to hate me.to think bad about me.to cry your heart out all because of my attitude towards you.to feel upset with my bloody hatred words.to, whatever you wanna do.i dont care.and i really dont want to take care anymore.

because my heart is really tired.
she needs a rest. a long and peaceful rest maybe.
no disturbance.
just she.
alone.


perghhh..bunyik macam besar gunung Uhud jer masalah aku yer..dan kepada 'anda anda' yang baca entri aku semalam dan merasakan sesuatu.oh.sila padam rasa sesuatu anda itu..it is nothing.and please..i dont like people talk behind my back.if you feel wanna talk to me.just do.i will listen.




epadzz: time kasih lecturer yang sangat memahami <3

No comments: