Saturday, October 29, 2011

baru terperasan


umi: lepas habis exam ni naik sem berapa?

anaknye yang genius: naik sem 3.

umi: laa..baru sem 3..

anaknye yang genius: yo laah...ada 5 sem lagi...tambah tolak bahagi darab sume2 nye berjumlah 8 sem.

umi: bile la nak abis belajar.

anaknye yang genius: lek ah mi, sampai mati pun kene tuntut ilmu..so, jangan merungut..ceyhhhh,....haha

umi: yo la tuh..sape yang biasenyer merungut...?

anaknye yang genius: oh..orang ke?hihi


termenung punya termenung...hurrmmm..baru terperasan..memanglah ...lagi tiga tahun aku kena stay kat IPG untuk persiapan bagi menjadi bakal guru yang hebat lagi bagus....harap2 aku bleh jadi cikgu yang genius lagi berjasa kepada agama nusa bangsa komuniti persekitaran dan juga di mana saja...oh..macam minum todi jer..haha..anda orang ingat 3 tahun tu lame sangat keh??em..bergantung lah pada pengamatan anda orang..bagi aku, 3 tahun tu memang lame pun..hahaha..

lagi..kita tak tahu ape yang bakal berlaku dalam 3 tahun ni..maybe aku kahwin dulu sebelum anda orang...hahaha..atau mungkin aku dah takde...huhu...so, ape yang aku ingin bagitau kat sini sebenarnye..final exam aku dah tak lame lagi dah....tu jer...yang kat atas sume tuh merepek jer..oh.macam lame dah tak buat macam ini..kuang3..

beres lah..chow cin cau...hihihihi





epadzz: : dan sekarang saya bertambah yakin...saya tak nak berubah menjadi orang lain..cuma berubah jadi lebih baik...ye kan..haaaa....

6 comments:

JIJI YU said...

apapon...siapkan diri untuk ALLAH

cik annur said...

chayok22 kak pah!!!!
u can do it easily!!!!
-cik annur doakan epah sentiasa jdi ank solehah dan muslimah yg dipayungi kerdhaan Allah S.W.T-

ameen...^_^

safwanmahzin said...

i have 2 more years to go in IPG

faizunnisaqsulman said...

budak tu comel. sekian

norizzati mat suri said...

yer..stju!!!

epadzz zainal said...

em..
doakan kejayaan aku dan kawan2 :)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me