Friday, October 14, 2011

gadis melayu yang ayu.......


بسم الله الرحمن الرحيم

bila terpandang seorang gadis ni...
aku langsung tertarik dengan perwatakan luarannya..
eh sekejap...
perwatakan luaran seseorang tu kadang-kala
sudah menciri-cirikan peribadi dalamannya..

lembut berbicara..
bersih air mukanya...
aku melihat dia tanpa berkedip...

ahhhhh...
dia memandang aku...
lantas tersenyum....

dihampirinya aku..

"tumpang tanya....." dia bersuara lembut

"ye saya...", aku tersenyum....

"akak ex student naim yer" dia membalas senyumku..

"eh,,kenal ke?" aku sedikit teruja...

"saya tak kenal akak..tapi muka akak saya macam pernah tengok" dia senyum lagi..

aku rasa seronok..."ha'ah...saya ex naim lah"

"oh patotlah".....


kami terus berbual panjang...menceritakan keadaan sekolah yang sudah 4 tahun aku tinggalkan..banyak perubahan...yang menghairankan aku, gadis tersebut tanpa lelah melayan aku berbicara...dengan senyuman tanpa henti..aku sedikit pelik...di akhir perbualan kami...aku meminta diri...entah kenapa tiba-tiba aku teringatkan gadis tersebut hari ini...sehingga aku dedikasikan khas entri ini padanya...


eh...aku tertarik dengan perwatakan dia...
:)

dia bertudung pink saat itu..

epadzz: : aku bukan lesbian...haha


والله اعلم