Monday, November 14, 2011

aku kehilangan almost everything T.T



Tak ada yang abadi di dunia ini.
Apapun yang kamu miliki, pasti suatu saat akan menjadi rosak dan usang.
Apapun yang kamu cintai,sukai, pasti suatu saat akan berpisah dengan kamu.
Persiapkanlah hatimu untuk menerima kemungkinan kehilangan.

bila spek patah
dan
henpon rosak

kepala mula berpikir tentang duitt!!!
arghhhh...
nak kerja part time jadi model tak laku pulak...hadoiiii...


epadzz: : okay...tajuk entry memang melampau!!

6 comments:

Unknown said...

patot pon..aku lenim tok ambik doh model puwe hok lebih umur..ehehe

cahaya kemuliaanku said...

hoiii. gano leh patah spek tu??
n bkpe punoh fon tu? aku ingt baru bli..? huhu

yang arif said...

jiji memang cis!!!
haha


ez
hahaha...sampai doh ajal dio..
fon pulop brona tibo2...
loni tgoh mencari simpati
boleh menderma ke akaun maybank aku..hahaha

budak penjara said...

mu jadi model aku nok?tp mu keno bayar ko aku la..haha

yang arif said...

model mu???
tksey eh..hahahaha

chegu abbas said...

hihihiihihi...biasa la tu nak...