Sunday, November 27, 2011

frust menonggeng's quotes..haha



huahahahaha...maaf2


miahahaha..accept this ok.

the truth is like this


untuk sahabat yang mengalami kemurungan akibat masalah hati.
heh -.-'
saya takde kata-kata yang boleh membakar semangat sahabat saya 
jadi saya nak share 3 quotes kat atas tu..
rasanya semua faham..

biasalah di usia sebegini kan..
saya pun ada cerita..anda pun pernah merasa.
dalam kita tak sedar, 
sebenarnya, rasa yang saya  sedang rasa mungkin anda pernah rasa
dan rasa yang sedang anda rasa mungkin saya juga pernah rasa
eh -.-'
macam saya cakap kat atas tu ..
"biasalah di usia sebegini kan?"

nasihat saya dari nasihat sahabat saya

"wait until the right time comes."

p/s: saya suka senanya..tp,wait until that time comes lah.nanti saye kabo..huahaha

epadzz: : aku bukan doktor cinta dan tak hingin pun nak jadi doktor cinta..hahaha
harapnye sahabat saya tuh faham yer.huahaha

No comments: