Monday, March 12, 2012

Ganbatte Kudasai


Bismillahirrahmanirrahim...


Usiaku semakin hari semakin meningkat.  

Umurku pula semakin menghampiri tarikh luput.  

Pengalaman hidupku terus bertambah.  

Kehidupan aku harus diteruskan dalam apa jua keadaan.  

Bukankan hidupku ini satu perjuangan? 

Untuk mencari redha Ilahi.

Aku pernah lemas.

Namun aku berjaya berenang semula ke tepian

Untuk apa rasa sakit yang di beri Allah?

Untuk apa kebahagiaan sementara yang dipinjamkan Nya?

Mengertikah aku akan makna REDHA ?

Fahamkah aku akan erti  SYUKUR ?

Bumi manakah yang tidak pernah ditimpa hujan

Hati mana yang tidak pernah berduka

Percayalah,

sehebat mana pun kita merancang

Allah lah yang menentukan

Doa Usaha Iktiar Tawakkal

INSYAALLAH berjaya :)



epadzz: : again, tak susah nak motivasikan diri sendiri 




_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments: