Friday, March 30, 2012

Namun ku punya hati.


Bismillahirrahmanirrahim


Pernah tak korang rasa terluka sampai tak boleh nak maafkan seseorang yang melukakan hati korang yang tak sepatotnya dilukakan? Aku tak pernah... Orang tak pernah lukakan hati aku.. *gile tipu.

Rasa nak buat mcam animasi kat atas tu je kat orang tuh kan..
hihihhihi..

Tak payah berangan lah..nak pukul lipas pun tak sampai hati..Ade ati pulak nak kungfu orang...

Namun ku punya hati. Hati yang tidak bertulang untuk menanggung beban yang berlebihan.

Allah maha pengampun lagi penyayang. Sedangkan pula nabi ampunkan umatnya.. Ini kan kita.. Hamba yang hina dan berdosa. Suci sangatkah kita untuk tidak memaafkan orang lain.. Oleh sebab kita pun pernah melukakan orang. Jadi bagi aku, anggaplah itu hukum alam.. What you give, you get back.

Muhasabah dan berubah.



epadzz: : kawan. percayalah aku susah nak melenting. jangan bagi aku melenting sebab aku tak tahu apa akan jadi bila aku melenting >.<

No comments: