Thursday, August 9, 2012

Memang tak raya sangatlah


Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah..siap jugak buat balik task ICT..huhu..malam tadi nak review task tu kejap, nak edit-edit mane tak cantik. Cari-cari tak jumpa pendrive. Mampuihhh.. Aku buat-buat rilek je awal-awal. Jam dah dekat pukul 1 pagi. Grrrrrr..Takleh2..kena tido..kang takde orang bangun sahur kalo aku tak bangun ;p .. Dummm.. aku tumbangkan juga badan atas tilam sambil menyedapkan hati pendrive tu ada la kat mana2 atas meja study. Esok sambung cari. Gila cool... T_____T

Lepas sahur sambung cari kat meja. Takde weh takde. Baru lah aku rasa cuak. Nak tak nak aku buat balik laa. T_____T .. memang pulun gila lah.. Memang tak cantik dah kalau buat balik Tak sama yang asal. Takpe2, yang penting siap.. Lain-lain hal counting ngan lecturer. Alahai.. T__T. OK, Alhamdulillah.. siap jugak nih.. :))

Oh,  Ramadhan dah nak tinggalkan aku yang terkontang kanting Al Quran cover tak sampai separuh lagi ni. Malu betul kat umiiiiiii..Dah nak abis pun Quran bulan ramadhan ni beliau baca. Malu weh malu kat mak sendiri. Banyak kali jugak la ayah tanya juzuk berapa dah.. Diam adalah baik bagi aku..wahaha.. truth be told, bukan tak sempat, tapi malas campur busy sikit-sikit. Menyesal!

Raya ni pulak satu hal. Kira-kira tadi tak sampai pun seminggu kat rumah. Cuti seminggu mane cukup hoiiiiiiii..tension betoi ah.. Raya ke dua dah takde kat Kelantan. Balik KL weh. Ziarah nenek yang berkurun lama aku tak ziarah. FUlaaaaaamak, raya kat KL..ada orang buat ke?? hihihi .Entah sempat ke tidak nak pergi majlis pertunangan sahabat sorang tuh. Haiyaaaaa.. Runsing2. Susah jadi orang penting (lah sangat) haha..

Lepas je cuti, terus balik maktab..Ingatkan boleh la beraya kt umah lecturer, hapeeee... Buka jer cuti tuh, terus pergi perkhemahan pulak. Nah..ambik hang. Beraya lah kitorang dalam hutan ngan nyamuk sekalian. Sekali lagi tension. Lepas camping pulak, macam-macam lagi. Dengan assignment yang bertali arus macam tak nak putus tu lagi. Alhamdulillah. Semoga aku jadi guru berdedikasi.. :))

Haaaaaa...dah2..lewat dah nak g kelas ni. Hari balik rumah. Hari ahad masuk sekolah. Hope SBE kali ni rilek-rilek  saje. :))

diam adalah lebih baik... selamat tinggal kenangan :))


epadzz: : going to miss everything

No comments: