Monday, September 3, 2012

Random


Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah, bersyukur sangat di atas kasih sayang yang telah diberikan oleh Allah s.w.t. There are lot of things that happened beyond my expectations. Things that sometimes make me wanna cry out loud. Just cry out loud and say Thank You Allah, for all the good and bad things that had happened to me.

Life is a series of making decisions....

Indeed. It is very true. For me. I never thought that I will go through these things in my life. O Allah, you showed me the right path through someone whom suddenly I fell in love. You guided me through him. I've learned so much about You and this world after meeting him. I was so glad that him is the one who brought me back (with Your will) to You. O Lord, I will never put blames on anyone, for all the beautiful pains that You have planned for me. Though it is hard to let all the sweetest things go, I am so grateful that I got the chances to experience this kind of story. [kopi-pes-from-a-life-of-somebody]

Hahahaha. 

Gile memang lah kan. Setiap kali nak pakai stoking saya sempat termenung dulu. Tak percaya. Setiap kali habis Tahiyyat akhir, teragak-agak nak baca doa elak fitnah tu. Setiap kali tengok henset banyak jugak MMS motivasi yang menaikkan semangat. Setiap kali buat assignment selalu saje nak menangis. Woooo. I need Allah. Buka Quran, baca. Weh, kenapa kosong tak rasa apa-apa? Sebab saya tak fokus. Dalam kelas pun sama. Nak-nak lagi masa literature. Hey, tuka lecturer boleh? Hahaha. Kejam! 

Hahahaha.

Masa petang tadi habis dibuang bersama kawan-kawan lama. Cayalah. dari jauh diorang datang nak jumpa saya. Hehehe. Tadi lepas solat maghrib tido skejap. Bajet nak bangun la pukul 9 sebab nak bergeli-geli dengan assignments kan. Allah, bangun-bangun dah 12.30 am! Darah rasa macam naik ke kepala. Ujian lagi. Bangun-bangun terus selesaikan hutang dengan Dia. Solat wey dulu pape pun. Begitulah pesanan ayah saya kebiasaannya. 

aku dan dia
 
Hahaha. 

Robin Van Persie. 

Ok dah. Goodnight all :)

epadzz: : karma is a bitch orang cakap. lo tunggu ajelah.

1 comment:

Taufik said...

ok la bangun jugak 12.30
kalau tak bangun terus? huhu