Friday, July 30, 2010

tak puas hati :(


suatu malam hari Jumaat..
di hypermarket PantaiTimur..Pengkalan Chepa, Kelantan..

budak1: abah..abah..kakak nak yg ni

budak2: xnak2..adik nk yg ni..boleh pegang kt atas ni..

budak1: aah..ambik yg ni lah abah

abah: eh..jangan gaduh2..ambik dua2...

saya melihat gelagat 3 beranak itu sambil tersenyum...

abah: em, cik..satu ni harga berapa?

(sambil menunjukkan bekas air di tangannya kepada saya...saya melihat kiri dan kanan..ye..saye je yg berada di situ..sah..dia tanya saya..dan saya hanya tersenyum dan terus berlalu dari situ..sayup2 saya terdengar lelaki itu berkata kpd anak2 nya..
abah silap tanya orang la..)

arrgghhhhh!!!!



muka sale assistant kah saya ni??
adoii..nk ckp saya pakai baju sama ngan sale asisstant kt situ..
jelas..terang lagi bersuluh tidak!!
hahaha...ape daa


sekian, terima kasih...

4 comments:

faizunnisaqsulman said...

ahahahah bek ko keje part time jek pah kat situ

arifah zainal said...

x boley..nti kene buang mktb..
kalo x dah lame aku keje situ..

eshika said...

senang jer. moral nya; jgn teNung org lelama..

=p

eyerin said...

ahaks!
mesti mu ushar ye lame uh epah.
hehe..