Sunday, January 23, 2011

CELCOM BAIK SUNGGUH.

Wah.. Lapar. Lapar. Lapar. Sekali lagi aku rasa sangat menyesal lantaran menolak tawaran RM100 daripada ayah aku. Bajet nak berjimat-cermat la konon. Ayah bagi RM100 aku ambik RM50.. Bodoh Bagus la ada anak macam aku ni kan? kan? kan? Sekarang nak topup pun dah berkira-kira. Nak balas mesej pun ase cam, "weh, xyah reply la mesej dia..tak penting tu..reply yang penting-penting aje.." Haaa..sampai macam tu sekali...

Tapi tapi tapi tapi tapi tapi.....









Tetiba jer Celcom jadi baik ngan aku..

Tetiba jer dapat free call ke nombor 8pax .. Befday dah lepas dah. Em, kenapa yer?


CELCOM baiklah.. Macam tau-tau jer aku ghindu nak cakap ngan kawan2 aku. Terharu. Pastu, aku nak mintak maap la sebab aku dah tipu kawan-kawan aku tuh. Aku cakap aku guna kredit aku semata-mata nak call diorang. Kah3. Zim.. Sowry berbanyak. PEACE...haha.. Aku tak sampai hati nak cakap aku bleh free call. Nanti korang mesti cakap macam nih

"Hek eleh, bley free call baru nak call aku yer.."

Aku nak jer cakap macam ni.

"Yer lah...ni pun kira nasib baik aku nak call, kalo tak jangan harap aku nak habiskan kredit aku semata-mata nak cakap benda2 yang tak berfaedah ngan korang" wah kah kah kah...



Tapi, tapi, tapi, aku memang shukew cakap benda2 yang tak berfaedah ngan korang.

Rindu nya >.<



Eh...Eh...Entry dah tersasul jauh. Jadi keseimpulan nya:

CELCOM BAIK SUNGGUH.
(believe me, it is not for too long.. tomorrow i'll start complaining bout Celcom again)


p/s: big apple yang keras..tak sedap...hahaha :P ..papepong, tengs!!

3 comments:

Unknown said...

call aku la pah..hehe

cahaya kemuliaanku said...

aku pny contract:
free tenet
unlimited text
unlimited wifi
300 min free call
35 pound per month

jeles x..?? hahaha
ngEeeee~

yang arif said...

jijie:
aww...gediknye abe jie..
kah3

ez:
em tok jeles pun..
sebab, gapo tuh?
hahaha

hana:
em....
em...
shukew hati i ler..
haha