Thursday, February 3, 2011

Happy belated birthday to us....

Whooooaaa... Letih. Tapi. Seronok. Waaaaaa... Seronok. Ah, sungguh seronok. Em, ok...dah faham ke perasaan seronok aku nih. Macam mane eh nak cakap. Seronok lah...


Hari ni aku telah di "surprised" kan oleh kawan baik aku... Yeah. Suprised!!
Memang surprised ah kan aku cakap korang...


Ha'ah...Walopun surprise tak berapa menjadi, tapi, aku tetap anggap itu satu surprise yang sangat WOW!!. Dan asenye aku akan tido awal malam ni. Sebab terlalu terharu setelah di"surprise"kan oleh beliau...Awww...


Sweetnye ade kawan macam aku... Kah. Kah. Kah.

ni ler kengkawan yang turut surprise menghadirkan diri..
eh..sume cun..btol jijie cakap..haha


haaa...ni kek...ade name aku
waa...surprise..aku terharu...ciss =.=
ha ha ha

bezday boy dapat hadiah murah..hahaha



oppsss...yang ni siyes...siyes aku tak kenal. siyes.


Haaaaaaaa....Macam tu lah kan. Biar gambar yang bercerita. Aku macam penat nak taip-taip. Uh. Tadi aku melantak kek. Separuh agaknye aku habiskan. Sedap. Lagipun aku jarang-jarang jer jumpa kek sedap macam tuh. =.='.. Sedihnya.


To all friends:
Tenkiu a lot. 


Another friends come....but
Old friends remain as the same...

Semua kekalutan yang terjadi pasti tersembunyi seribu keindahan. Keindahan yang hanya akan di rasa oleh hati yang PINK!! ha ha ha


Sila baca di SINI


p/s: Peace jijie. Jangan marah bro!! Kau memang best. Sume pun best.





2 comments:

Unknown said...

mueheh..naseb baek aku ni jenis rilek jah..

yang arif said...

ow yeah.
meme jijie da best.
haha