Monday, February 28, 2011

Viva Coldplay la Vida


Everything's not lost.............


So come on yeahh.....everything's not lost...oh..oh..yeahhh..everything's not lost.....lalalala...heheehehe...merepek hape tah pepagi buta nih...Best gak layan Coldplay time2 cenggini..weh, lame x dengar nih....rindu pulak kat Chris Martin...muahahahaha...






u have a wonderful voice dat makes me fall in love wif u
u have beatiful eyes, even me never met..
but i can feel that u'r here...
you'r like my lover and my bestfriend..
i listen to u when i really need you..
miss u damn much weh..
(ni bukan sajak untuk kau Chriss)




Dulu2 aku ske layan lagu diorang X&Y......lagu Yellow tu lagu febret aku....walopun lagu tu macam tah pape tapi aku ase lagu tu best ok...dah tak yah komen...hahahaha...



bila aku layan Coldplay, member aku cakap aku ni jiwang..
bila aku check balik lirik2 lagu dorang..
whoooaaaaa....
betol lah....
macam mane ler aku boleh terjebak dengan dorang nih


'when you love someone but it goes to waste'

'I wanna love you but I dont know if I can'

'I need to find you, tell you I need you'


proved!!
memang geli geleman kalo tukar lirik ni dalam bahasa Melayu...

and then..
kalo nak lagu untuk ulit korang tido malam2..
try dengar lagu ni

Swallowed in the sea..

kompen pagi lusa baru bangun...muahaha

Dah la merepek...

Babai


p/s: -blank paper is blank paper, i wont let it filled-

1 comment:

JIJI YU said...

pade wi lagu ni ko aku ko aku tadi pon..aahha