Tuesday, May 3, 2011

ye, memang serabut kepale lutut aku

dekat-dekat exam ler macam-macam masalah nak datang berkunjung...kalo datang berkunjung bawak nasik ker kek ker kuih muih ker ais krim ker tak pe lah...ni, dah le xde bawak pape ..pastu tambah pulak beban kat kepala nak pikir pasal dia....serabut kepala lutut aku tau...

kalo dalam dilema, otomatik otak kene berfikir macam mane nak keluar dari dilema...adoooiii...aku da la tak suke berfikir...kalo berfikir mule la perut lapar..kalo perut lapar mula la nak carik makan...sume nih menyusahkan tau tak...serabut kepala lutut aku tau...


ok...aku nak sewa kat sini..tak pe bf aku pilot..leh hantarkan tiap2 hari...


epadzz : : masalah jadi lagi masalah bila masalah yang dulu turut masuk campur....!

3 comments:

JIJI YU said...

tido pah

izzati shamshuddin said...

try to settle down first. setengah pErkara xkn selesai kalo kita pikir2 kan byk kali, pom...

norizzati mat suri said...

trouble is a friend of me...hehe..chillex bebeh