Monday, January 28, 2013

Aku marah!


Bismillahirrahmanirrahim

In the name of Allah, the most gracious and the most merciful... Allahuakbar.

Shame on me..

I've always said to friends, "try to act cool when u get mad" .
keep calm and carry on..

It is difficult when the thing is actually happened to me.
I try to be cool.
try to calm down, try to move on..
No, I can't, I end up cursing that ppl. [dalam hati..tapi dosa sama jugak..arghhh]

Kita normally akan diuji bila kita mula memperkatakan sesuatu perkara.
Allahuakbar.
Sayangnya Allah kat aku..
Bagi ujian nak testing iman..
Nak tambah pahala.
Tapi aku dah cursed orang!
Ok..pahala has been deducted! T__T

Bila aku marah pada sesuatu yang patut di marah, salahkah?
Aku marah untuk sesuatu yang mendatangkan kebaikan.
Get mad for good. ade ker?

lu tak pernah lupa nak sesatkan gua. tapi gua selalu lupa yg lu selalu ade nak kacau gua. blah lu!
Entah..

Jadi,
1.Bila aku marah jangan datang dekat.
2.Jangan tanya aku marah ke tidak.
3. Bia aku duk sesorang.

Pastu aku ok ahh.

Sekian.

o Allah, forgive me. T__T


epadzz: :Kalo that particular person tak boleh buat 3 benda kat atas tu , lagi parah jadinya nanti..



No comments: